کوہاٹ پریس کلب میں کھیلوں کی سرگرمیاں

گزشتہ سالوں کی طرح امسال بھی کوہاٹ میں 4 اگست کو یوم شہدائے پولیس کے طور پر منانے کیلئے مختلف تقریبات کا انعقاد کیا گیا.

شہداء کی ایصال ثواب کیلئے دن کا آغاز نماز فجر کے بعد قرآن خوانی سے کیا گیا اور پولیس ہیڈ کوارٹر و پولیس لائنز کے مساجد میں ختم القرآن کا اہتمام کیا گیا.

4 اگست کی علی الصبح سورج کے طلوع ہونے کیساتھ ہی شہداء کی یاد میں ایک بڑی ریلی کا انعقاد کیا گیا جس میں شہداء کی تصویروں پر مبنی پورٹریٹ اور قومی پرچموں سے آراستہ پولیس موبائل گاڑیوں اور موٹر سائیکل رائیڈز کی بڑی تعداد شریک ہوئی جبکہ ٹریفک وارڈنز کی گاڑیاں اور موٹر سائیکلیں بھی ریلی میں شریک رہیں.

شہدائے پولیس کی یاد میں نکالی گئی ریلی بنوں پھاٹک سے شروع ہوئی اور بنوں روڈ و ہنگو روڈ سے گزرتی ہوئی سٹی پھاٹک پر پہنچنے کے بعد واپسی پر کچہری چوک میں قائم شہداء کیمپ پر اختتام پزیر ہوئی.

ریلی میں شریک تمام پولیس افسران اور جوانوں نے شہدائے پولیس کے اس مرکزی کیمپ کا دورہ کرتے ہوئے شہداء کی ایصال ثواب کیلئے فاتحہ خوانی کی اور ملکی سلامتی کیلئے خصوصی دعا مانگی گئی.

بعد ازاں ڈی آئی جی کوہاٹ طیب حفیظ چیمہ اور ڈی پی او کوہاٹ کیپٹن(ر)واحد محمود نے پولیس لائنز میں یاد گار شہداء پر حاضری دی اور پولیس کے چاق وچوبند دستے کے ہمراہ سلامی پیش کرتے ہوئے یاد گار شہداء پر پھول چڑھائے.

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.